Veelgestelde vragen (FAQ) HYGGA

Q Wanneer gaat Kiesz starten met Hygga?
A Vanaf 6 juli kunt u afspraken inplannen in ons nieuwe plansysteem van Hygga.

Q Kan ik bij dezelfde tandarts blijven?
A Hygga koppelt de juiste behandelaar aan uw zorgvraag. U wordt dus niet meer altijd door dezelfde tandarts of mondhygiënist behandeld. Dat lijkt misschien niet gunstig, maar dat ís het wel: onze tandartsen controleren op die manier constant elkaars werk. Zo blijft de kwaliteit van onze tandheelkunde zeer hoog.
Hygga werkt alleen, als u bereid bent te wisselen tussen behandelaren. Wilt u, ondanks ons advies, toch per se één vaste behandelaar houden? Dan kan dat. Maar denk eraan, u moet dan:
– Langer wachten op een afspraak;
– Terugkomen voor een vervolgbehandeling;
– Als vanouds wachten in de wachtkamer;

Q Ik wil graag met mijn hele gezin tegelijk naar de tandarts, kan dit?
A Dit kan, het is van belang dat u in het Hyggasysteem voor ieder gezinslid een aparte afspraak maakt binnen eenzelfde tijdsblok.

Q Ik wil graag na elke afspraak weer een nieuwe halfjaarlijkse controle inplannen, kan dit?
A Dit is zeker mogelijk. Zelf heeft u mogelijk ook nog geen zicht op uw eigen afspraken over een half jaar. Hygga biedt juist ook mogelijk om op korte termijn afspraken in te plannen. Daarnaast werken we met een system wat een herinnering kan geven om een afspraak te maken