Enquete

Tevreden?

U en uw gebit verdienen de best mogelijke tandheelkundige zorg. Dus horen we graag hoe u onze service ervaart. Uw mening is belangrijk, want zo kunnen we onze mondzorg en dienstverlening aan u en onze andere patiënten verder verbeteren. En u en uw gebit de juiste persoonlijke aandacht geven! Het invullen van deze korte vragenlijst is anoniem en neemt slechts enkele minuten van uw tijd in beslag. U kunt ons ook meteen laten weten wat u graag anders zou zien. Met concrete suggesties gaan we meteen aan de slag. Bedankt dat u ons wilt helpen om uw ervaring met ons te verbeteren.

1a De bereikbaarheid met openbaar vervoer
1b De bereikbaarheid met eigen vervoer
1c De toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
1d De dagelijkse openingstijden
1e De telefonische bereikbaarheid tijdens de dagelijkse openingstijden
1f De telefonische bereikbaarheid tijdens de dagelijkse openingstijden
1e De telefonische bereikbaarheid tijdens de dagelijkse openingstijden
2a De manier waarop u aan de telefoon te woord wordt gestaan
2b De manier waarop u aan de balie te woord wordt gestaan
2c De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde afspraakdatum
2d De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaald afspraaktijdstip
2e De termijn waarop u terecht kunt voor een controle
2f De termijn waarop u terecht kunt voor een behandeling
2g De wachttijd bij een bezoek voor controle of behandeling
2h De manier waarop problemen rond een afspraak worden opgelost
3a De grootte
3b De netheid
3c Het aantal stoelen / banken
3d Het comfort van de stoelen / banken
3e De lectuur
3f Het speelmateriaal voor kinderen
3g De achtergrondmuziek
3h De isolatie tegen storende geluiden uit de behandelruimte
4a De netheid
4b De hygiëne
4c De privacy
4d Het comfort van de behandelstoel
4e De achtergrond muziek
4f De aanwezige behandelapparatuur
4g De werksfeer tussen tandarts en medewerker(s)
5a De duidelijkheid over het feit dat u niet door een tandarts maar door een mondhygiënist of door een (preventie)assistente wordt behandeld
5b De uitleg over wat er gaat gebeuren en waarom
5c De vakkundigheid
5d De hygiëne
5e De persoonlijke aandacht voor u tijdens de behandeling
5f Het rekening houden met uw eventuele angst voor een behandeling
5g De tijd die wordt uitgetrokken voor de behandeling
5h Het resultaat van de behandeling
5i De manier van omgaan met kinderen
5j De informatie over de juiste verzorging van uw gebit
6a De vakkundigheid
6b De hygiëne
6c De tijd die wordt uitgetrokken om vragen te beantwoorden
6d De gelegenheid tot overleg over een behandeling
6e De persoonlijke aandacht voor u tijdens de behandeling
6f Het rekening houden met uw eventuele angst voor een behandeling
6g De tijd die wordt uitgetrokken voor de behandeling
6h De zorg om een tand of kies zo lang mogelijk te behouden
6i Het resultaat van de behandeling
6j De manier van omgaan met kinderen
7a De toestand van uw gebit
7b De juiste verzorging van uw gebit
7c De verschillende behandelmogelijkheden
7d De reden(en) waarom een bepaalde behandeling voor u de beste is
7e De mogelijkheid van een 'second opinion' bij een andere tandarts
7f De kosten van een behandeling / behandelplan
7g De vergoedingsmogelijkheden van behandelingen door uw zorgverzekeraar
7h Wat er bij een behandeling precies gebeurt
7i Het resultaat dat u mag verwachten van een behandeling
7j Eventuele vervelende gevolgen van een behandeling (pijn, ongemak e.d.)
8a De omschrijving van de behandeling waarvoor u moet betalen
8b De specificatie van de kosten van de behandeling
8c De duidelijkheid over de manier waarop u kunt betalen
8d De manier waarop problemen rond een rekening / betaling worden opgelost
9a De klantvriendelijkheid van de zorgverlener(s) en de medewerker(s)
9b De tandheelkundige behandeling door de zorgverlener(s)
9c De manier waarop de praktijk is georganiseerd
9d Zijn er in de praktijk dingen die naar uw mening beter zouden kunnen en zo ja, wilt u kort aangeven welke dat zijn en hoe we ze kunnen verbeteren?
10a Wat is uw leeftijd?
10b Wat is uw sekse?
10c Heeft u zich aanvullend verzekerd voor tandheelkundige hulp?
10d Hoe lang bent u patiënt in deze praktijk?
10e Hoe vaak bezoekt u gemiddeld genomen de praktijk?
10f Hoe beoordeeld u de gezondheid van uw gebit?
10g Ziet u er in het algemeen tegen op om naar de tandarts te gaan?