Welkom bij Kiesz!
Waarom naar een tandarts?
- Mooie & witte tanden; esthetische verbeteringen
- Check up/controle; preventieve acties: behoud een gezonde mond
- Tandheelkundige behandelingen: zoals gaatjes vullen & kronen plaatsen
Bij Kiesz zetten we in op preventie: van patiënt naar client
Bij Kiesz is onze claim niet voor niets van patiënt naar cliënt. We willen voorkomen dat je problemen in de mond krijgt. Daar denk je nu niet aan, maar op later leeftijd krijgt je hier last van. Daarom zetten wij maximaal in op advisering op het gebied gebitsverzorging, zoals poetsen, maar ook op begeleiding op voeding en lifestyle gebied.
Waarom? Hieronder wat feiten op een rij over het belang van preventie:
- Als je op jongere leeftijd problemen hebt met je gebit (zelfs je melkgebit), heb je op latere leeftijd een veel grotere kans op gaatjes. Het is vaak ook genetisch bepaald. Heb je als ouder een “zwakker” gebit, dan heeft je kind dat vaak ook.
- Mensen met een goede mondgezondheid zijn zelfverzekerder, staan veel positiever in het leven staan en hebben minder vaak last van depressies.
- Er is een directe link tussen mondgezondheid en obesitas, suikerziektes, keel-, maag- en darmproblemen, diabetes, stress en verlaagde weerstand.
- Mensen met mondinfecties gaan cognitief harder achteruit dan mensen met een gezonde mond.
Lees er hier meer over in de video:
Lastig en duur? Nee hoor!
- Veel tandartskosten worden al verzekerd met een basis aanvullende verzekering.
- Een gemiddeld bezoek duurt slechts 15 minuten.
- Je voorkomt veel problemen in jouw gebit met slechts 2 bezoeker per jaar.
- Mensen met een goede mondgezondheid staan veel positiever in het leven en hebben eerder relaties.
Wat bieden wij wat andere praktijken niet doen?
Bij Kiesz ben je aan het juiste adres.
Onze purpose omschrijven wij als volgt ”we willen voor iedereen een gezond en kwalitatief goed leven”. Mondgezondheid speelt hier een grote rol in. Bij Kiesz zetten we dan ook in op goede begeleiding rondom lifestyle & voeding. Eigenlijk willen we geen patiënten meer op de stoel, jij toch ook niet?
“Bij Kiesz willen we er samen voor zorgen dat je geen patiënt meer wordt”
Eenvoudig afspraak te maken: Wij kunnen iedereen vaak direct helpen. We hebben geen wachtlijst omdat we met zeer diverse behandelaars werken en voldoende praktijkruimte hebben. We zijn 5 dagen per week open en in de avonduren op dinsdag. Daarnaast kan je makkelijk een afspraak maken via telefoon of mail. We kunnen je ook een herinnering sturen zodat je de afspraken niet meer vergeet.
Persoonlijke begeleiding: We werken met diverse experts in veel verschillende disciplines. Specialisten die je ook kunnen help met advies op voedings- en sport gebied. Bijvoorbeeld met het bijhouden van een voedingsdagboek.
Toegankelijke praktijk; alles in huis: Onze praktijk is heel toegankelijk en zeer makkelijk bereikbaar. We zijn bovendien een heel open en persoonlijke praktijk. Je bent bij ons geen nummer. We hebben dan ook goede reviews op google.
Nieuwste technologieën: Wij werken met de nieuwste digitale technieken om iedereen nog snellere & betere kwaliteit op maat te kunnen leveren. Met het “digital smile design” bijvoorbeeld kun je eenvoudig zien hoe we je gebit kunnen verbeteren/ witter maken: We scannen je gebit, je kiest je kleur en soort tanden en je kunt je vernieuwde glimlach zien. Lees hier meer over in ons blog.
Wist je dat de kosten bij alle praktijken gelijk zijn? Hier zit dus geen verschil in. Stel het niet langer uit en wacht niet tot de echte problemen komen, maar maak nu een afspraak.