Ervaring van Cliënten

Lees hier meer verhalen over de verhalen van cliënten, reviews via Google, resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek  en bekijk de voor en na foto’s van behandelingen.

Tevredenheidsonderzoek

9.1

Verhalen van cliënten

,

Esthetische aanpassingen

Voorheen hield ik mij voornamelijk bezig met mijn voortanden, die nogal doorzichtig waren en vooral gevoelig. Ik glimlachte dan ook nooit voor de camera. Dankzij de geweldige behandeling draag ik nu zorgeloos een glimlach op mijn gezicht"
,

Lisa Smeets: bleken van de tanden

“Het bleken van mijn tanden was de moeite zeker waard! Het is pijnloos en gemakkelijk te doen.
,

Annie Bakker: werken met een voedingsdagboek

"Wat baalde ik, toen er een vulling bij mij moest worden aangebracht, en daar vlakbij nóg een gaatje bleek te zitten!  Terwijl het gedisciplineerd reinigen van mijn gebit zo goed ging en alles onder controle was………. dacht ik.

Lois Versteeg- eerste bezoek aan de tandarts

Lois: De eerste keer naar de tandarts. ""Mijn dochtertje van twee jaar oud mocht voor het eerst naar de tandarts. Mama vond het wat spannend, vandaar dat ze met papa mee mocht."

Reviews van cliënten

Bijgaand enkele quotes van mensen die een review hebben gegeven. Waardeer ons ook op Google of Zorgkaart

” Wij zitten al jaren bij Kiesz, samen met mijn vrouw en 2 kinderen. We hebben jonge kinderen en die gaan gelukkig nooit met angst naar de tandarts. Ze zijn vriendelijk en werken efficiënt: we maken dan ook altijd combi afspraken, dan worden we gelijk geholpen door de mondhygiënist. Top!”

Edwin van Benthem

“Dankzij de rustige en vriendelijke tandarts ga ik zonder veel stress naar de tandartspraktijk in Oosterhout. Ze nemen echt de tijd voor je om alles goed uit te leggen. Heel fijn!”

Isa Smits

Klant tevredenheidsonderzoek

We hebben recentelijk ons klanttevredenheidsonderzoek weer afgenomen onder meer dan 50 cliënten. We zijn erg trots dat we een 9.1 hebben gekregen.

Pluspunten: Het personeel werd als open, vriendelijk en zeer behulpzaam ervaren

Verbeterpunten waren: Betere afstemming en tevens inzichtelijk maken van de kosten

Deel je ervaring met ons tevredenheidsonderzoek.

9.1

Dit cijfer geven onze klanten